{"id":2611,"date":"2023-02-02T14:27:25","date_gmt":"2023-02-02T13:27:25","guid":{"rendered":"https:\/\/ingermania.ro\/?p=2611"},"modified":"2023-02-02T14:27:25","modified_gmt":"2023-02-02T13:27:25","slug":"guvernul-german-a-decis-ca-biletul-de-49-de-euro-sa-intre-in-vigoare-de-la-1-mai","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/ingermania.ro\/guvernul-german-a-decis-ca-biletul-de-49-de-euro-sa-intre-in-vigoare-de-la-1-mai\/","title":{"rendered":"Guvernul german a decis ca biletul de 49 de euro s\u0103 intre \u00een vigoare de la 1 mai"},"content":{"rendered":"
Guvernul german a preg\u0103tit terenul pentru introducerea biletului de 49 de euro. Miercuri, la Berlin, a aprobat un proiect de lege al ministrului federal al Transporturilor, Volker Wissing (FDP), potrivit c\u0103ruia, de la 1 mai, va intra \u00een vigoare pe \u00eentreg teritoriul Germaniei un bilet care permite utilizarea transportului public local. Acesta va fi disponibil sub form\u0103 de abonament lunar. V\u00e2nz\u0103rile vor \u00eencepe la 3 aprilie.<\/p>\n
„Acum vrem s\u0103 punem \u00een mi\u0219care rapid procedura legislativ\u0103”, a spus Wissing. Pe l\u00e2ng\u0103 Bundestag \u0219i Bundesrat, legea trebuie s\u0103 fie aprobat\u0103 \u0219i de Comisia European\u0103.<\/p>\n
Ini\u021bial, s-a planificat ca un succesor al foarte popularului bilet de 9 euro s\u0103 fie introdus mai devreme. Dar, timp de luni de zile, guvernul federal \u0219i fiecare stat \u00een parte s-au certat pe probleme organizatorice \u0219i financiare. \u00cen cele din urm\u0103, guvernul federal va oferi statelor 1,5 miliarde de euro pe an p\u00e2n\u0103 \u00een 2025, plus fonduri suplimentare \u00een cadrul a\u0219a-numitului Regionalisierungsmittel, pe care \u00eel pune la dispozi\u021bia statelor \u00een fiecare an pentru a finan\u021ba transportul public local de c\u0103l\u0103tori. La r\u00e2ndul lor, landurile doresc s\u0103 contribuie cu 1,5 miliarde de euro. Cu toate acestea, sunt de a\u0219teptat costuri mai mari pentru introducerea tichetului \u0219i, prin urmare, guvernul federal \u0219i landurile doresc s\u0103 le \u00eempart\u0103 \u00een primul an de func\u021bionare a acestuia.<\/p>\n
Cu c\u00e2teva excep\u021bii – cum ar fi serviciile turistice speciale – noul bilet va fi valabil pentru toate mijloacele de transport \u00een comun, dar nu \u0219i pentru trenuri \u0219i autobuze de lung\u0103 distan\u021b\u0103.<\/p>\n
Sursa: Die Welt<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
Guvernul german a preg\u0103tit terenul pentru introducerea biletului de 49 de euro. Miercuri, la Berlin, a aprobat un proiect de lege al ministrului federal al Transporturilor, Volker Wissing (FDP), potrivit c\u0103ruia, de la 1 mai, va intra \u00een vigoare pe \u00eentreg teritoriul Germaniei un bilet care permite utilizarea transportului public local. Acesta va fi disponibil […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":2612,"comment_status":"closed","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[22],"tags":[],"yoast_head":"\n